33.900kr fattigare..

Nu har jag äntligen fått bekräftelse på att jag är helt värdelös som människa. Det är fan typiskt att just det här ska hända mig. 33.900 på lagning, när bilen kostade 47.000kr - bra köp Jeppe! Du är kass.  Måste även betala bilskatten på 2400kr och så har bilen även körförbud just nu, så en besiktning är prio ett. Det är tur att det är jul och att man snart är ledig typ 18dagar, annars hade jag fan hoppat från min balkong. Det enda som kan inträffat då typ är en bruten fot, men då får man väl iaf duktigt iaf.

Igår så spelade Sura vs. Hedemora och jag & Jocke åkte och kollade. Sura som just nu ligger två, behövde inför gårdagens match vinna två matcher för att säkra en plats i allettan. Har ingen aning vad Sura har där att göra. Tror dem kan få tufft motstånd där direkt mot ex allsvenska laget Nyköping och lite andra lag från Stockholm. Matchen var jävligt sömning, men Sura lyckades vinna med 3-1. Tror jag, Jocke, Höna & Laiho mer pratade om hur fulla vi kommer att bli i Sälen, än kollade på hockeyn. Åtta givna idioter som garanterat inte har alla "indianer i kajaken" under fyllan - hur fan ska det sluta. Börjar närma sig faktikskt.

Kollar man på den här, så blir det lite DEJA VU : http://www.youtube.com/watch?v=TwzXjo0Ue1A

Time for break breakfast!

Have a nice day..

/ J



Kommentarer
Postat av: Melize

När ska ni till Sälen? :)

2008-12-11 @ 22:57:20
Postat av: Jeppe

28 Decembeber :-)

2008-12-12 @ 06:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0