Då är man en i mängden..

Hade planer på att börja skriva ner lite tankar för länge sen, men dem försvann ganska fort. Det här är kanske bara ett sätt att fördriva tiden, eller det är det rättare sagt. Ganska många i Sverige som just fastnat för "bloggandet" och det är ju inte så konstigt i Sverige idag. Klart det har blivit mer och mer folk som bloggar när det pratas om hur mycket pengar man kan göra på en sådan här grej. Nog djupat om det här nu.

Måndagar är faktiskt jävligt feta. Dem går av någon konstig anledning jävligt fort, om man jämför mot en Fredag t.ex. När man kommer hem kan man lägga sig i sängen och bara låta ögonen vila sig. Alla nödvändiga sysslor som handla, städa eller tvätta skjuter jag oftast upp, eller det gör jag jämt!

Just idag blir det ingen träning för min del och jag som var jävligt taggad för att träna. Blir tvungen att åka till Enköping och döma ishockey istället. Kul det med, men seriefinal imorgon, så hade hellre tränat idag faktiskt. Har bara mig själv att skylla!

Nu ska jag laga mat, sen iväg till Enköping!

Big up!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0