Dömningen går bra..

Blev en vända till Kungsör igår för att döma KIK -FAIK! Riktigt hett derby.

Blev först en dag på jobbet som gick ganska fort. Åkte hem och meckade ordning mat och sen kom Jocke på lite java. När Jocke dragit hem åkte jag hem till morsan och farsan för att låna en bil(många torkare på min bil). Fick låna farsans v50 och sedan bar det av till Hallsta för att hämta "Kenta". Kom fram Till ACTA-hallen vid 17.45. En riktigt tuff gris där "Hammarkula" fick mest grisar och blev den som fick bära nyckeln. Matchen blev en typisk derby-match. Otroligt fysisk match där man fick vara på tå hela tiden och inte släppa bevakningen en enda sekund. Flera slagsmål där man fick bryta in och vara Tyson. "Näsan" var där och granskade, vilket var riktigt bra. Har haft två stycken granskingar på väldigt kort tid nu och som gått riktigt bra. Resultatet blev 1-9 efter att Kungsör tappat orken helt. Kan nog bli dem vi för möta i kvalet om vi kommer så långt med Hallsta HK =)

När jag kom hem så hade jag fått ett sms av Jocke. "Gå in och läs på Ågrenboys.se ;)". Gick in och lästa och tror jag satt och skrattade för mig själv i ungefär tio minuter. Vaknade kl 08.23 idag och ahde ingen aning om vart jag var. man kan nästan tro att jag var ut på krogen igår och vaknade upp hos någon brud på bortamatch, men så var inte fallet - jag försov mig lite bara =) Stressa ner till jobbet, där jag nu sitter och fördriver tid och väntar på att få gå och äta. Tänkte gå och ta reda på om jag får ledigt på Måndag & Tisdag så man blir eldig i två veckor. Vore skönt och veta!

Idag blir det döma igen(!). Tredje matchen på tre dagar tammefan. Typ 2000 kr i rena pengar, vilket jag inte tackar nej till.
Sen hoppas jag som sagt att någon av mina slampor till kompisar följer med på "Maskinen" idag.

Nu blire käk!

Hörs!

/ J






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0