Fet frukost..

Jag och Ludde har precis ätit den lyxigaste frukosten på bra många år. Det blev kokta ägg och mackor med skagenröra. Ludde har nog inte alla pinnar i stegen, då han drack cola.

Igår var nog den segaste dagen på länge. Sov som sagt ungeföär 3h. Resterande tiden av dagen låg jag bara i skedställning och tyckte synd om mig själv. Från 19.00 till 20.30 sov jag på Luddes soffa. När jag vaknade trodde jag att jag hade försovit mig till jobbet, men Ludde var snabb och påpeka att det var lulu. Gick ner till mig och kikade "Erik & Mackan". Jocke kom över en sväng och vi kollade på "Inside Man" hos Ludde. Jag och Jocke gick sen ner till mig och la oss och sov. Vaknade kl 08.16 av att Jocke ligger en cm ifårn mig och snarkar så högt att Palme hade vaknat ur sin grav.

Så ni sitter man här och inser att nästa steg i livet är att städa lägenheten. Man ska fan aldrig ha förkaka eller efterkaka, för det ser altid förjävligt ut när man vaknar. Det är så jävla vidrigt att plocka bort alla tomma ölburkar och alla snus som Jocke slängt på golvet  - grabben är fan inte rumsren =)

Tränin idag och hoppas man får lira ute - duktigt taggad! Ska tackla alla!

Fort Minor - Where´d you go   TANKA!

På återseende!

/ J

PS. Bilden är bra gammal =) 18års debuten på Pluto!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0