För sliten!

Idag mår jag riktigt dåligt. Brukar inte bli så jävla sliten, men idag för fan ett undantag.

Igår så hoppade vi på en buss som skulle ta oss till Gubbmyren. Jag tjatade nog mest om att vi skulle åka. Det var tänkt att det skulle bli världens skoter tävling. Bussen tog ungefär en timme. Först körde buss-chommen fel, sen fick vi vänta i 20 min på att en bil skulle bärgas. När vi väl anländer så är det  stängt! Kan väl ta på mig ett litet ansvar för det. Alla blev genast skit irriterade på mig, men det la sig ganska fort. Vi tog en taxi ner till Sälenbyn. När vi kommer in på bolaget så är det en kö på 75m för att bara ta sig in på glasbanken! Jag och Jocke köpte en låda Sofiero 7.5&, en platta Cider 7.0%, en 70is Jäger och en liter Tequila. Hela kalaset gick på 1200kr - Billigt! Tog en taxi tillbaka hem och där påbörjades nästa fylla. Blev en hel del bastu och det sveptes fritt med 7,klubbor.

Ska jag vara helt ärlig så kommer jag inte ihåg att jag var ut på krogen. Det enda jag minns är att jag är i en stuga och tar en taxi hem för 475kr. Dem andra polarna söp jag bort på HC. Natten slutade med att jag och Jocke hade världens gräl och vi kom fram till att vi skulle säga upp kontakten och aldrig mer prata. Att just jag och Jocke tjafsar på fyllan vet nog alla vid det här laget. Vaknade imorse helt paj och va bara säga "godmorgon" till Jocke, sen var allt grönt igen och vi skålade och svepte varsin Sofiero 7.5& vid. Nu börjar alla bli lite runda under fötterna och ska försöka beställa så att dem kör hit en badtunna.

HC ikväll igen? Lyx! Redan gjort av med typ 1200 kr på taxi - lär bli en dyyyyyr resa.

Hörs!

/ J

                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0