God fortsättning?

Tror faktiskt att jag hatar julen. Enda positiva lilla grej är att man kan äta sig så jävla fet. Julen vara bara rolig när man var liten. Man sov dåligt en hel vecka innan julafton. Man vara skit rädd för tomten och maten brydde man sig inte om. Var bara en grej man hade i huvudet - paket. Ne fyfan för julen. Tur är att det bara är jul en gång om året.

Vi åkte hem till min farbror och hans familj vid 14.00. Maten skulle vi äta direkt, men blev naturligtvis försenat. Jag som typ inte hade ätit på 24 timmar fick panik och åt nästan upp möbler - så hungrig var jag. Maten var helt okej faktiskt och man blir sådär FET MÄTT.

Kl 15 är det meningen att man ska kolla på Kalle, men kollade inte en minut faktiskt(?). Efter Kalle klev det in en finsk tomte med käpp och rulator. Släden hade han parkerat utanför och det var sandat enda upp. Fick ett par fräscha brallor, några tröjor, cash, presentkort och lite annat. Fick även två riktigt schyssta tavlor av morsan och farsan. Kanske dags och sätta upp lite på väggarna, då jag bott över ett år och det ekar om man råkar hosta lite.

Vi drog senare hem till morsan och farsan. Mormor och hennes "kille" kom dit. Åt lite mer. Blev en del bira och lite NHL hockey. Drog hem senare och Laiho och Jocke joinade på ett par öl. Jockes bror Linus gled lver senare och vi gav oss ivög på en fest. Hade inte alltför kul och var hemma vid 05.00. Så mår som man förtjänar nu.

Så hungrig nu så det finns inte. Drömt om köttbullar och power king.

Nu ska jag gitta! Snart in i dimman igen!

/ J


Kommentarer
Postat av: divad

vafan god fortsättning är inte det efter nyår lr är ba jag som e cp

2008-12-26 @ 17:48:21
Postat av: jeppe

hahaha man är kass!

2008-12-26 @ 17:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0