GOD JUL!

Får väl ta och önska alla en riktigt GOD JUL!

Gårdagen har jag inte så mycket att skriva om. Hade ett litet juklapps spel hos morsan och farsan. Man ska köpa tre st presenster á 30kr. Man använder en tärning och slår man en etta eller sexa så får man ta ett paket. Det rullar på så tills det har gått 10 min på klockan. Dem presenter man har då - de får man! Jag köpte två burkar hairspary på OKQ8, så bra fantasi har jag. Sen tog jag en julklapp som jag fick förra året från jobbet som var oöppnad - brandsläckare =)
När Ludde kom och hämtade hade jag med mig vattenflaska, tre böcker, musmatta m.m.

På kvällen drog jag hem till Ricki och tog några öl och surrade lite old memories. När jag kom hem vid 00.00 lyssnade jag på Maskinen konserten på Debaser minst 4ggr = två timmar. Helt sjukt va såld jag är på Maskinen.

Sälen börjar verkligen närma sig och jag har knappt fixat öl eller lite nya kläder ens. Dags och ta sig i kragen. Sen ska man börja tvätta också. Känns som det inte är prio ett i dessa "jag-blir-full-idag" tider. För man lär bli full ons, tors och fre minst. Ba gilla läget, man är king.

Nu ska jag ta mig en dusch sen slå in sista paketen. Jul firar vi i år hos min farbror och inte hos min faster i GBG som var tänkt. Kanske skönt på ett sätt, än att slippa sätta sig på ett tåg på juldagen.

God jul igen!

/ J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0