Helt okej födelsedag..

Som sagt som jag sa innan om att just fylla 21 år - det är inge märkvärdigt.

Fredagen börjades med en dag på jobbet. När kom hem var det prio ett på städning. Skulle även hinna beta av ungefär 5mil till på bilen. Så har nu kört ungefär 10 mil sne jag fick tillbaka den och ska försöka ta 10 mil till i helgen. Vid 17.00 kom Jojo och plocka upp mig till matchen. Just matchen var vi mot Hällefors, toppen mot botten. Själv så stod jag inte, så orkar inte lägga ner så mycket energi på att skriva om de. Vann med 12-1 så det var bra, samtidigt som Skultuna spela lika mot Örnen. I nuläget så ligger vi etta med 2 poäng ner till Skultuna.

Direkt efter så blev stress med en snabb dusch, då Jocke och Höna stod och väntade på mig. Vi åkte till sura och svepte några bärs och sen skjutsade Felle oss hem till Carro i Eskilstuna. Väl där så hade vi druckit lite öl och var sisådär "salongsberusade". Carro, Pernilla, Johanna och Kajsa var där när vi entrade.  Vid 00.15 gick vi mot "Nybron". Nå halv knepigt hak med nå jävla tunnlar som man gick ner i. Kändes som man var med i "sökarna" eller nå =)

Dawa var nog den som spenderade mest pengar, då han vid flertal tillfällen bjöd på tolvor Tequila. Fulla som fan, lämnade vi stället och letade av någon konstig anledning taxi i typ två timmar. Hittade nån vinnare som körde oss till Sura för 400kr - vilket kap! Jag & Jocke gick upp till Ludde(han bor lägenheten ovanför mig) och snodde mat och härjade lite med han. Han var inte alltför glad och Jocke glömde stänga hans frys, så han är nog inte så glad idag, sorry lirbt =)

Vaknade imorse av att jag inte fick fram nå saliv i munnne. Var lika torrt som i Sahara öknen. Somnade om och vaknade 13.30 av att Jocke nästan håller om mig. Då var det bara inse att det är dags att gå upp innnan det händer något konstigt.

Så tills nu har jag hunnit dammsuga, städa toan och tagit undan all fyllemat sen igår. Nu ska jag bara orka 2h med släkten, sen är jag fräsch för ännu en utekväll.

Ses i dimman!


/ J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0