Helt onödigt..

Att ens fylla 21år. Det är typ roligt att fylla 15,18,20 år. Resten är inte ens någon mening att fylla. Jo, kanske 65 år då man kan unna sig ett glas renat varje dag tills man dör. Tur man inte bor hemma och morsan & farsan kommer in och sjunger, när man ligger där med b-keps och är så trött att man inte ens vet om man är vaken eller drömmer. Som Jocke brukar säga när man ringer och väcker han vid 16.00, när han gått och lagt sig typ 11.00  -  "ser inget nu", haha!
Nyss luciatåg på jobbet. Tur man inte är med där och krigar iaf, då hade man fått ett par pinnar kan jag lova.

Fick min bil igår faktiskt. Kände knappt igen den, så längesen var det man körde/såg den. Negativa är att 33.900 kr drogs från kortet och att den är obesiktad. Positiva är att jag har en bil nu och att den drar mindre bensin. Grejen är att den har körförbud och han som lagade den sa att jag skulle köra ungefär 30 mil innan jag besiktar den. Skulle bara fattas att man blir stoppad och polisen säger "du, den här bilen har körförbud". Vad kan det kosta typ? 1000kr i böter.  Så nu är man kriminell också - livet går utför.

Idag är det match, näst sista innan juluppehållet. Ska inte så idag, men var riktigt taggad igår på träningen, så det hade vart skönt och stå. Kanske lika bra ändå, vi ska ha liveband på matchen =) Tro det eller ej, så skämmigt. Sen kan det bli en utgång. Ska bara försöka få med mig några av alla mina polare som inte har tjej och det kan blir halvsvårt. Många som har kopplet hårt runt halsen nu. Lär hem och städa lägenheten med. Släkt som kommer och besöker lägenheten för första gången (!) sen jag flyttade in och har bott där typ i 15 mån =) Sååååå lär bli skura varenda jävla list jävel.
Nu är det 6h kvar av jobbdagen, sen ligger jag med b-kebba i soffan och drömmer om jättar.


Sup mer!

/ J




Kommentarer
Postat av: Melize

Massa grattis Jesper :)

2008-12-12 @ 14:15:26
Postat av: M

Vilka är singlar av er som ska till Sälen då...? :)

2008-12-12 @ 15:03:08
Postat av: jeppe

Jag, Dawa, Laiho & Ludde typ.. Kalen vet jag inte riktigt, resten tofflar fritt =)

2008-12-12 @ 15:06:40
Postat av: Anonym

Har Alle och löf skaffat sig tjejer? :) Vi ses kanske i Sälen då! Kramis

2008-12-12 @ 16:08:48
Postat av: jeppe

Ja, det har dem! Vem är du då?

2008-12-12 @ 16:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0