Känns som om ordet "trötthet" ständigt florerar här..

Det är så jag känner mig; TRÖTT! Sov ändå ungefär åtta timmar, men det blev inte så många timmar förövrigt under helgen. Sånt man får ta!

Nu får jag strax gå hem från jobbet, otroligt skönt. Enda negativa(eller allt på en Måndag är väl negativt)är att jag fick cykla till jobbet. Det har jag verkligen inte gjort sen i somras och fick gå upp 5 min tidigare idag och dem minuterna är jävligt viktiga. Kan väl bara hoppas på att dem ringer från bilverkstaden och säger att min bil är klar. Fast lika bra att den är kvar där. Vem vill betala 25.000kr? Fatta vad man skulle kunnat gjort för de pengarna annars, sjukt! Jag själv som köpt bilen och då får man stå sitt kasst - bara gilla läget.

Satt för någon vecka sen och gick igenom lite gamla "Petter" låtar på Youtube. Framförallt diggar jag de gamla låtarna som "Ey Yo", "Vinden har vänt" & "Saker&ting" m.m, men det bästa med några av de är videorna. Susanne Reuter är med i två tror jag.. Just i videon till "Ey Yo" är hon så jävla skön. Lyssna kommentaren hon drar till "Peewee".

http://www.youtube.com/watch?v=qRT_tPXFanY

Nu ska jag CYKLA hem, sen åka och handla och sen träna!

Simma lugnt!

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0