Lite annat..

Var riktigt skoj att döma j18 landslaget igår. Tempot skiljer ju skapligt MYCKET mot div.2/3 =) Första perren körde vi av på 23 min och det indikerar ju på att det var tempo på hög nivå och lite avblåsningar. Fanns några spelar som redan har prövat på att spela i elitserien och även folk som spelar i allsvenskan. Så då tänkte man direkt - vad fan gör jag här?
Riktigt roligt iaf! Ska iväg och döma ett "derby" mellan KIK-FAIk idag. Ska bli kul att jämföra nivåskillnaden.

Igår blev det inte mycket till liv. Som sagt så åkte jag och dömde direkt efter jobbet  och var klar ungefär 17.30. Begav mig hemåt och jag & Jocke drog och käkade. Efter det blev det hem och sen gjorde jag ingenting mer. Sjukt tråkig Tisdag, men ändå rätt skönt att slippa en bortamatch och komma hem 00.30.

Fastnade som vanligt framför tv:n igår - Musikhjälpen! Vet faktiskt inte hur det kan vara kul att kolla på tre människor som pratar radio i tv. Grejen var att igår så kom både Timbuktu och Petter dit, men var upptagen som vanligt. När jag & Jocke var och käkade pico igår så hamnade samtalsämnet direkt på Sälen 08/09. Sjukt hur två människor kan vara så taggade på att kröka en en vecka och förstöra levern ytterligare. Det är så jävla skönt att ha något att längta till, men när man väl kommer hem sen och inser att det inte finns någonting att se fram emot och verkligehten börjar, då vill man bara hänga sig från balkongen. Fast den dagen har inte kommit ännu =)

Nu är det så att - blir det Maskinen imorgon? Hope sooooooooo!

Hasta la vista!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0