Över förväntan!

Tänker inte klaga på hur trött jag är, en veckas arbete sen typ ledig i 18 dagar - grymt skönt!

Det var faktiskt grymt roligt att döma igår. Kände inte av alkoholen alls från i Lördags. Granskningen gick klockrent med.  Hade ett litet dilemma i bilen igår också. Vattentemp.mätaren i bilen vägrar stiga och i och med att den inte stiger, så blir det inge värme i bilen heller. Hade mätaren på +28 i bilen, men tror seriöst det var minusgrader. Plus att bara en av vindrutetorkarna fungerar. Naturligtvis är det den man mest är i behov av, som inte fungerar. Det går verkligen bra nu!

J18 landslaget har träningsläger i Sura hela veckan. Fick reda igår på att dem ska ha två stycken internmatcher och jag ska få döma båda, alltså på linjen. Ska bli jävligt nice faktiskt och pengarna kan man väl också behöva i nuläget.

Satt först och kollade på "Erik&Mackan", fan vilket grymt program! Så sköna människor. Efteråt på kanal fem var det "Sanningens ögonblick" eller vad fan det heter.  Jag och Jocke hade lite telefonkontakt under slutet av programmet. Jag frågade Jocke lite på skämt ; "Skulle du kunna tänka dig att vara med i det där?" Jocke;"Haha, självklart!". Personligen skulle jag aldrig kunna vara med i det där. Fatta sitta där, sen i soffan sitter typ morsan, farsan, Jocke och någon till =) Nej fan, inte min grej det där.

13 dagar kvar till Sälen och en veckas krökande! "Maskinen" Torsdag?

Seeeee yaaaa!


/ J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0