P3 guld!

Idag gick dem igenom alla som var nominerade till olika priser på P3. Det fanns priser inom hiphop/soul, pop och flera. Faktiskt så blev "Afasi&Filthy" nominerade i tre olika; hiphop/soul, bästa grupp och sen var det en till jag inte minns. Personligen tycker jag det är ganska givet att de är nominerade så många. Tyckte jag även hörde att dem var grammis-nominerade och det är rätt stort! Hela spektaklet äger rum i Scandinavium i Göteborg där både "Timbuktu" & "Maskinen" ska uppträda. Kan bli en riktigt fet kväll det!

http://www.sr.se/cgi-bin/p3/nyhetssidor/amnessida.asp?programID=2663&grupp=3851

Där är länken till konserten med "Maskinen".

Nu ska jag städa bilen till Löf!

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0