Risk!

Vilket jävla underhållande sällskapsspel. Jag,  Adam, Ludde och Jocke kom på igår vid 22.00 att vi skulle spela det. Blev väl inte allt för spännande direkt. Jocke var väl den som åkte ut efter ungeför 20 min spelande. Grabben hade i stort sett hela fyra länder hela tiden och hade inte tur med tärningarna.  Ludde var nästa man på rakning. Alla kort som han hade när han åkte ut, fick naturligtvis den som slog ut han och det blev Adam. Han hade som uppdrag att erövra Asien och Afrika medans jag hade förinta lila trupper (dem hade natruligtvis ingen valt) eller att erövra 24 länder. Blev krig ett tag, när vi sen kom fram till att det blev W.O. från båda parter då vi annars hade fått ställa in julaftons firande, för att få en segrare.

Blev en vända in till stan idag för att inhandla dem sista julklapparna. Kan väl inte påstå att jag är den mest seriösa människan när det gäller julklappar, utan det tog ungefär 5 min, sen stod jag längst fram i kön på bolaget med en whiskey flarra i högsta hugg. Åkte efter det ut till Hälla snabbt för att joina Ludde och Jocke. Hann precis komma ut, när det blev time för food. Jag åt wook, medans Jocke och Ludde åt Lasagne för hundar - så såg det ut iaf.

Nu har jag och Jocke precis vart och solat och nu tänkte jag fortsätta med lite "julstädande".

GOD JUL!

/ J



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är jättesöt!

2008-12-23 @ 19:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0