Så otaggad!

Äntligen Fredag! Nu sitter man här och ska avverka sista dagen på jobbet för veckan. Inatt gick jag och la mig duktigt sent, för jag fick någon konstig anledning att sitta och djupa lite med ludde på msn igår. 01.05 slog jag av tv:n och är man inte då trött vid 05.20 när mobilen ringer då har man fan nå fel. Man är så sugen och bara kasta mobiljävlen åt helvete, men har man tänkt sova vidare får man ett sms av Adam ugnefär 3min sen ; "Vaken?=)". Då är det bara ställa sig upp och inse att man är värdelös som människa. På tal om att bara ställa sig upp så blir man så yr i huvudet att man knappt ser någonting som Jocke brukar säga. Det första man såklart gör är att pissa och man kan inte ens tända ljuset på toan för då får man kisa med ögonen under hela akten. Förut åt jag faktiskt frukost innan jobbet, men nuförtiden så prioriterar man hellre 3min extra sömn, vilket är bra patetiskt.

Följde med Adam till stan igår för han skulle klippa sig och försöka hitta ett par fräscha jeans. När vi gick in på klipp-stället så fick jag naturligtvis sitta och vänta. Va sååååå nära på att somna och naturligtvis tog det över 30min. Grabben är så sjukt stor pga av att han gymmar 24/7, så det knappt fanns storlekar på jeansen. När jag väl kom hem så hade jag inge mat hemma, så jag gick upp till Ludde och vi lagade schnitzel och nå "Mc´donalds" pommes frites(såna där knep pommes som ser ut som en fyrkant där kanterna är lite extra långa). Sen träna jag och det gick relativt bra faktiskt.

Läste igår att "Maskinen" spelar på Pluto den 19dec. Vore inte helt fel att gå på =) Det svåra blir att få med sig någon av alla mina horor till kompisar.

Nu tänkte jag gå ingenom VLT och Aftonbladet och offra en halvtimme av dagens 8h.

Nu är jag faktiskt taggad för matchen idag mot Nora HC, men ser även fram emot lite festande på Lördag!

Stay black!

/ J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0