Sälen!

Precis kommit fram till Sälen. Det är -14 och kallt så inåt helvete. Vi kom iväg vid 19.30 pga av strul med bilar och packning. Vi som iaf kom iväg var jag, Jocke, Dawa och Ludde. Lite dyster stämning dem första fem milen. Jag och Jocke fick sitta o baksätet och det var ju inte lite trångt. Dawa satt i framsätet och sov i stort sett hela tiden. Blev donken stopp och Ludvika och direkt efter började det hända lite grejer. Ölen började flöda i baksätet. Efter fem öl var och allsång till lite musik och efter det så sitter två herrar nästan nakna. Pisspaus var femte minut och man kliver ut barüber när det är -19 grader liksom. Man är torsk! Jag och Jocke hann svepa 8 öl var innan vi kom fram. Grejen är att vi egentligen ska få stugan imorgon men chansade och åka upp idag och hade verkligen turen på vår sida. Stugan är riktigt fräsch och nu ska det bastas i ett par timmar sen sova lite, sen bli apraka imorgon igen. Blir inleda med en ölfrukost imorgon. Med det menas att man kliver upp vid 09.00, spränger kylskåpet för att kira lite öl, sen basta fritt!

Fredagen blev en vända till krogen. Meningen var att vi skulle på Looptroop, men blev att vi hamnade på Silk med enöga. Jag gjorde nog av med 1600kr och hade duktig ångest när jag vakna imorse. Lever bara en gång.

Nu ska det bastas. Det kommer uppdateras vcarje dag och kika gärna in www.agrenboys.se varje dag för blogg och bild uppdateringar.

Dimman for life!

/ J


Kommentarer
Postat av: boffe

snacka om kungar ni är! hahah! älskar er =D=D=D=D

2008-12-28 @ 11:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0