Seg Onsdag..

Just nu är jag helt utan bil. Jag sålde den enda till Löf igår och den andra är på lagning fortfarande. Det känns rätt konstigt att vara helt utan faktiskt. Förhoppningsvis får jag bilen till Fredag, annars får jag ringa mamma snällt och fråga om hon behöver sin bil.

Var och kollade på hockey igår, Sura - Arboga. Ett ganska hett derby som alltid brukar vara rätt tufft. Matchen var riktigt dålig dem två första perrarna. Tredje fick Sura in två snabba reduceringar, men kom aldrig närmare. Dem ligger fortfarande på en andra plats. Blev lite chockad när jag kollade på "Efterlyst" på kvällen sen. Det var om en kille från Sura som vart försvunnen sen i November.

Idag är det träning och sänghäng som gäller!

/ J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0