Skön vinst!

Nu sitter man på jobbet och är fööööör trött. Klockan är 06.17 och man känner sig inte levande direkt. Trött skiter jag i om jag är, vi vann en jävligt viktig match igår och har troligtvis delad serieledning med Skultuna nu.

Matchen har väl den utgång som dem flesta förväntar sig. Hög intensititet, mycke känslor är väl hur matchbilden ser ut och spelet styrs till och från av båda lagen. Inte fel att avgöra matchen med 30sek kvar, men hade gärna sett att vi gjorde mål tidigare på alla lägen som vi har. Skultuna hade faktiskt också lite lägen, men får tacka ribban och stolparna för hjälpen.

Inte länge kvar tills Sälen nu. 28 dec drar vi uppåt i landet för att skada levern lite.

Nu ska jag "jobba" lite, sen hem och sälja min kära bil till Löf.

Stay black!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0