Sliten..

Att man kan bli så sliten som jag är nu. Tror jag fortfarande är full nu om jag ska vara ärlig.

Började gårdagen med att åka och döma i Fagersta med Freddie och Adam. Roliga var att dem mötte Sura. Det tråkiga är att det var nog säsongens tråkigaste j20 match. Sura ställer upp med i stort sett två femmor och Fagersta mönstrar hela a-laget.

När jag kom hem så klev jag direkt upp till Ludde. Där satt Ludde, Jocke och Klimpen och sög i sig fritt med öl. Tog en öl och gick sedan när och fixade mig, sen upp och kliva på ännu hårdare. Vi satt och små pratade lite om Sälen och vi kom fram till att det blir två bilar - Ludde & Alles. Dawa och Laiho anslöt och tempot på kröket skruvades upp lite. Jocke och Ludde var väl dem som tog tag i taktpinnen. Pernilla och carro kom också. Vid 21.30 är Ludde sååååååå jävla full att han går och lägger sig. Hur fan ska den killen lyckas i Sälen? Jag, Jocke, Carro och Pernilla bestämde att vi skulle in på BMB. Laiho fick agera svarttaxi. Krogen var väl ingen höjdare och slutade inte så roligt heller. Vill inte skriva varför heller, för rätt känsligt ämne. Blev rätt jobbigt för mig med faktiskt. Slutade på ett relativt bra sätt iaf. Jag, Jocke och hans brorsa splittade på en bula hem.

När vi kom hem vid ungefär 03.00 våldgästade vi Ludde. Jocke stod och skrek i brevinkastet att öppnade inte Ludde dörren skulle han slå in ansiktet på han. Vi snodde i stort sett allt han hade i frysen. Han blev lika arg den här gången med, om inte argare . Vi tog även med all öl som fanns i hela lägenheten. Linus drack inte utan det blev jag och Jocke som fick agera försökspersoner på  "Bock 8.0%". Jag somnade sittandes i datastolen med öl över hela mig. Jocke somnade på toan.

Har precis vart och käkat pico. åt ungefär 1/10. Så nu tänkte jag sova ett tag!

So long!

/ J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0