Tisdag = match!

Ännu en dag avverkad på jobbet. I och med att "Hockeykväll" blev framflyttat till 22.00 så drabbades sömnen negativt av det. Jag var ju ganska pigg efter det, så det fick bli ett avsnitt av det grymma programmet "Two and a half men". Det programmet är så jävla underskattat. Helt seriöst så tror jag att det är det bästa humor program jag sett("Rena Rama Rolf" kommer jämt vara det bästa, så det behöver inte nämnas). Tycker personligen att dem första säsongerna när Jake är yngre, att dem är bättre av någon konstig anledning. Skämten sitter mycket bättre.

Idag är det match - Fellingsbro borta. Ganska viktig match för vår del, då det endast återstår tre omgångar innan juluppehållet. Fellingsbro som faktiskt slog Skultuna sist med 6-3 och första mötet vi hade mot dem borta så fick vi faktiskt stryk med 6-5.  Lite rolig fakta är att "ballonghallen" dem spelar i nu  faktiskt är suras gamla ishall

Nu ska jag hem till mamma och få i mig lite mat!

Hörs!

/ J




Kommentarer
Postat av: bofjun

jag har alla säsonger av 2½män! köpa?!?! 7000. =D=D=D

Postat av: jeppe

Kan få låna dem annars :D

2008-12-15 @ 09:28:31
Postat av: boffe

jo det kanske är bättre de ju =D

2008-12-15 @ 14:00:52
Postat av: jeppe

Om det är lulu alltså =)

2008-12-15 @ 14:39:58
Postat av: boffe

du... det är lu =)

2008-12-17 @ 10:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0