Trött!

En Måndag där man kommer hem 23.45 och ska upp 05.20 dagen efter? Åt helvete!

Matchen jag dömde var sååååå tråkig -  Enköping vs. Täby. Ett topplag mot bottenlag. Faktiskt så är det bättre intensitet i deras j20-serie än i Västmanlands. Matchen slutade 6-3 till enköping och humöret på bortalagets spelare var inte på topp. 4st 10min utvisningar delades ut och man fick ta emot en hel del skit.

Dem två senaste veckorna har jag lyssnat konstant på en konsert med "Maskinen", inspelat på "Debaser" i Stockholm. Innan har jag bara hört "Alla som inte dansar" och "Segertåget". Konserten är bra fet och dem har bra många sköna låtar som garanterat kommer sätta sig på folks hjärnor. "Kappan efter vinden vänder" är en låt som  var riktigt grym, med skönt beat och skönt text som flyter på jävligt bra. Något som jag la märke till är att "Kihlen" inte är med överhuvudtaget och att det bara är Herbert "Afasi" Munkhammar och Frej Larsson som sjunger. Inte ens skivorna snurras av självaste "Filthy", utan av en tjej. Skivan släpps 19 jan btw.

Idag är det seriefinal mot Skultuna. Kan bli en riktigt bra match faktiskt, där vi förhoppningsvis går vinnande ut ur duellen.
Känner mig inte i så bra form, men bara göra det bästa utav saken.

Nu ska jag sova en timme så man inte behöver somna på genomgången.

Take care!

/ J

Kommentarer
Postat av: dawa

yo jepope kommer hemm imorrn blire na maskinen sen lr?

2008-12-03 @ 02:48:17
Postat av: J

Tja Dawa! Åfan, hör av dig då. 19 dec lär du haka ;)

2008-12-03 @ 06:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0