Tuff helg..

Så nu sitter man här igen. Trött som fan och samtidigt relativt sliten sen två dagars krökande. Livet är tufft fan!

Igår efter att släkten hade åkt, så försökte jag få tag i Jocke i ungefär tre timmar. Grabben tog som vanligt en "powernap". Han har inte fattat att man ska typ sova 30 min, inte 30 timmar. Vid 20.00 åkte vi hem till mami & papi och kirrade lite öl. Fick tag i tre var bara, men Laiho blev räddaren i nöden och dök över med lite öl och joinade sedan oss till Konrad. Den underbara och så kallade hora till granne, Ludde, fick äran att köra in tre idioter till människor till stan. Just valet av Konrad har jag ingen förklaring till, det bara blev så. Väl där var vi i stort sett nyktra mot resten av gänget som var där. Träffade på lite gamla människor som man gick med i gymnasiet. Alltid roligt med lite gamla ansikten! Hem blev en billig resa också, då Laihos morsa hämtade oss. Jag och Jocke köpte mat och satte oss hemma hos mig och åt. Det hela slutatde i världens gräl(vi bråkar jämt på fyllan) och Jocke gick hem.

Vaknade kl 09.00 och var så törstig. Drömde att vi var på bortamatch och jag var sist kvar. Fanns fyra stycken kylskåp med festis och massa annat. Det fanns julmust ur en vanlig vattenkran och där fyllde jag julmust. När jag sedan skulle gå ut så tog jag med mig en festis ur ett av kylskåpen. När jag kommer ut och springer mot bussen står någon person i bussen och pekar mot mig att jag ska lämna tillbaka festisen, sen vakna jag. Låter normalt?

Snart ska jag bege mig till Köping för att döma hockey, KHC - Hammarö. Sen är det gransk på matchen med. Det innebär att en specifik person sitter och inspekterar varenda skridskoskär och rörelsendu gör under hela matchen.
Efter matchen får man reda på alla dåliga grejer, samt bra grejer. Kul ändå!

Nu ska jag packa trunken!

Ses!


/ J



Kommentarer
Postat av: caroline

haha ni som bråkar järnet! aaahh bilden på pongo! prins jesper och hans hund

2008-12-14 @ 22:39:38
Postat av: jeppe

Men dagen efter är blir vi oftast sams ;)

2008-12-15 @ 09:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0