Två veckors ledighet!

Som sagt så har jag gått och väntat ett bra tag på att chefen skulle bevilja ledigheten jag hade ansökt om. Först och främst hade jag 29 & 30 dec och 2 jan som jag ville ta ut i semester och dem blev beviljade. Sen hade jag även 22 & 23dec. Fick lov att ringa till chefen när jag kom hem från jobbet och fråga om jag fick ledigt på dem dagarna. Så nu är man ledig till typ 6 jan eller något sånt.

Kom precis hem från match  - GSK borta. En match som vi förlorar med 8-6. Leder med 0-2 och för matchen helt klart. Så börjar vi slarva som vanligt i försvarszon och dem kviterar och tar sen ledningen hela tiden genom matchen. Stod inte för har inte vart helt hundra på träningarna i veckan, sen är jag helt slut i kroppen sen alla dömningar. Så orkar inte skriva mer om den.

Fick faktiskt tillbaka min mobil som jag skickade på lagning för två veckor sen. Nu hör man grymt bra med den man pratar med i mobilen. Så nu slipper man stå i ett ljudisolerat rum för att kunna föra en konversation. Trodde aldrig jag skulle få den innan vi drar till Sälen. Samtidigt som jag hämtade luren på Järnia, passade jag öven på ett hämta lit ekläder som jag beställt från Zoovillage. Det blev en mössa och en fräsch t-shirt - riktigt nöjd!

Imorgon blir jag tvungen att åka till Fagersta och döma. Freddie ringde och frågade om jag hade något speciellt inplanerat imorgon. Är i behov av lite deg med, så självklart sa jag "ja". Efter det blir det lite krök. Måste ju fira lite ledighet samt att det snart är jul och Sälen =)

Nu ska jag sova!

Vi hörs..


/ J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0