Underbar Lördag!

Lördagen börjades med en vända in till Västerås med Ludde. Jag skulle försöka hitta något roligt att ha på mig till julbordet med laget. När vi kommer in till stan så är det inte bara vi två där utan i stort sett hela Västerås! Ludde inhandlade keps och en tirre och jag fann en rätt schyst kofta. Efter det drog vi hem och kollade sista perren av junior matchen.

Vid 16.00 kom Danne och Jojo och hämtade mig och bi drog hem till Sihvo. När vi kom dit så hade nästan alla i laget dykt upp. Lite öl blev det och lite djuping med dem flesta. Persson tog tag i taxi-fixande. Tror nästan taxin fick åka 5 vändor  för så många var vi =) Väl framme vid bowlingen så delade vi upp oss i lag om 3. Jag, Gummi & Elle krigade tillsammans. Kan faktiskt säga att jag nästan krossade dem. Gummi fann baren och han och Elle kom på tekniken att skruva kloten, så där insåg jag min chans att dryga ut ledningen. Alla blev verkligen skifulla! 2,5h bowling och folk sprang till och från baren hela tiden. Julbordet var helt okej. Elle tog tag i underhållningen. Det bästa var att Gummi körde igång "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, FÅNGADE [...]. En grej som dem kört under afterskin i Sälen under alla år. För guld! Klockan 23.00 gick bussen och då hade det djupats jävligt mycket. Det var om folk som gick på julbord, folk som skulle sluta, folk som skulle börja i sura och massa andra grejer. Jag och Jojo fick även vara med på idolkort som skulle ges bort i julklapp.

När vi dök upp vid BMB så var det en duktigt lång kö. Vi stod i ungefär 45min och då kan ni ju gissa hur det såg ut där inne. Det var folk överallt och man kunde knappt gå mellan barerna eller dansgolven. Vid 02.00 skulle vi först till Bengan på efterkrök, men Jocke och Ludde drog hem, så jag följde med Linus och Bengan hem till han och åt skorpor. Insåg att det inte var någon idé att sova där, då jag skulle upp och döma kl 14.00 dagen efter. Så fick bli en taxi hem och där slutade min kväll!

Idag har jag dömt och sen åkte jag och Ludde och tränade hockey i hallsta, sen åkte vi och köpte hamburgare och massa tillbehör och drog hem till Ludde och meckade iordning och fettade i oss lite.

Nu ska jag sova, såååå trött!

Big up!

/ J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0