Ännu en helg..

Då var ännu en helg över och tänkte väl sammanfatta den i lite korta drag.

Fredagen
började iaf med lite förfest at my place. Det blev jag, Alle, Dawa, Jocke, Gabbi och Sandra. Efter massvis med musik och lite öl, så grejade vi skjuts in till stan. Kan bara tillägga att Alle drack en 70is själv innan krogen. Dukat för urspårning, men han höll sig i skinnet faktiskt. Kom in vid lite efter 22.00, men inte speciellt mycket folk faktiskt. Maskinen började inte lira förens efter 00.15 och då hade man hunnit blivit ganska full. Ska jag vara helt ärlig så kommer jag ihåg två låtar, sen är det helt bäcksvart. Kan tillägga igen att Alle inte såg en sekund av dem, utan fastnade vid jack-bordet. Han fick ändå utdelning, då han vann runt 2000kr. Blev taxi hem tillslut. Lördagen vaknade jag rätt sliten och fick ett samtal av Alle att jag skulle göra han sällskap till Västerfärnebo och lämna hans bil. Vi åkte dit och det kändes som om man suttit i en bil i flera timmar. Droppade hans bil där och lånaden en blå Opel Corsa årsmodell 88. Skämdes rätt rejält när vi gled genom Sura sen. Alles hund är tydligen allergisk mot hundmat(?) så vi fick åka på jakt efter sötpotatis. Åkte både till Willys och Konsum, men fanns inte där. Så vi blev tvungna att åka till Hallsta för att köpa sötpotatis och vi svängde förbi Gabbi och tillagade mat till Milton. Fick ett mess av Jocke runt 19.00 "Kan du fixa butt? Ölsugen fan!". Så vi fixade öl och begav oss hem till mig för förfest, sen begav vi oss hem till Limpan som hade styrt upp med fest. Skönt för en gångs skulle att kunna vara på hemmaplan och slippa göra av med 1500kr. Gick hem dit vid 22.30 och var jävligt mycket folk. Kul och träffa alla gamla hockeymänniskor man inte festat med på bra länge. Var helt okej, men personligen var jag nolltaggad. Jag och Alle fettade i oss fyllemat vid 01.30. Utbudet var inte det bästa så det blev potatissallad, mariekex, philadelpia och ost. Vid 02.00 bestämde vi oss för att dra tillbaka och kika läget. Hann bara vara där i 20 min när vi kastade in handduken.



Var inte ens sliten när jag vakna idag. Joinade Alle på en dogwalk, sen drog vi till Rondellen och käkade tacos. Just nu ligger Alle & Milton och sover på soffan och jag sitter här och skriver. Alle var nyss på toa, då vi upptäckte att det ej fanns toapapper så där kom kaffefilter väl till användning. Nu ska jag kika ett nytt avsnitt av Lost.







Big up!

/ J


Kommentarer
Postat av: alkisen

käka gärna mat som inte ens passar ihop:P haha kingar!

2009-04-20 @ 14:05:07
Postat av: Anonym

Gott var det!

2009-04-20 @ 15:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0