Inställt?

Gick in på Facebook och bara kikade lite. För ett tag sen la jag till Herbert Munkhammar som vän där. Hela veckan har jag läst att han haft halsfluss och vart riktigt sjuk och har alltid tänkt på att dem kanske ställer in ikväll. Sen hette han nu "Sorry Västerås - Maskinen inställt ikväll på Silk. Förhoppningsvis blir nytt datum 17/4 igen". Bara bita i det sura äpplet och inse att de iaf kommer för ett nytt försök, vilket är stort. Var riktigt taggad och hade börjat lyssna på en inspelad spelning dem gjorde på Debaser förra året - men helt förgäves!

Gårdagen blev inte så mycket. Tog en löptur hem till morsan och dem igen och käkade lite, sen vände jag hemåt igen. Känner att man börjar få lite flås nu, mot i Måndags. Efter det kom Jocke över och vi började surra om vad vi skulle göra. Började iaf kolla på hockey, där sista omgången i kvalet till Elitserien skulle avgöras. Alla dem tre matcherna var helt betydelselösa, så var sjukt tråkiga matcher. Linus Klasen gjorde ett riktigt grymt mål iaf. Tog varsin öl och tillslut taggade Jocke in till stan och jag gick hem till Hellbom för att kika hur han bodde. Var bara där i 20min och när jag kom hem började jag kika på en rulle - "Forgetting Sarah Marshall". Rätt skön, men ska passa recesionerna efter lite klagomål. Så nu ska jag hem till morsan och farsan på påskmiddag, sen blir det väl hem för att planera kvällen - om det nu blir någon!

Ska iaf säga att Örebro tog steget upp till Allsvenskan. Dem lyckades vinna mot Huddinge med 5-3, samtidigt som Tingsryd förlorade överraskat mot Asplöven med 3-2(!). Grattis, efter många års frånvaro!

Ps. Bara inse - VIK ska inte kvala till Elitserien, sist två år i rad säger det mesta!



Trevlig kväll!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0