Jobbångest..

Fyra dagar har liksom sprungit iväg och känns inte som man uträttat ett skit faktiskt.

Igår vaknade jag lite halvsliten och fick ett samtal direkt från mor som undrade om farsan skulle komma och hämta min bil. Han kom och vi åkte hem till dem och började fixa lite. Stod fan i fyra timmar och bytte däck, dammsög, torkade lister och tvättade biljäveln. Nu får man lite ångest och vill genast gärna ha kvar den istället för att sälja den, så jag får se hur fan jag gör! Ska inte se alltför ljust på det, får ju ändå vänta tills i mitten av Juni innan jag ens får sätta mig bakom ratten liksom =) Efter det kom Jocke över och vi började fundera vad fan vi skulle göra. Vi drog iaf hem till Matte vid typ 17.00 och när vi väl kom dit satt han vid datorn och drack groggar liksom. Grabben var inte ens i närheten av att vara nykter! Han började tjata om att vi skulle festa, men hade fått sån sjuk ångest av att vakna en Måndag och vara bakfull liksom. Jocke och jag gick hem iaf och han passade på att köpa en fet pizza som han tog med hem till mig. Tiden bara rann iväg och vi velade vad fan vi skulle göra, men tilllslut satt vi klistrade framför "Sanningens ögonblick". Han taggade hem efter det och jag gick mot förmodan och la mig(!). Rätt skönt att få lite sömn, när man ändå var ledig i fyra dagar. Så vad jag ska göra nu är faktiskt ett mysterium, vore skönt att ut och röra på sig, för smal är man långt ifrån nu.

Ska ge del av så fet musik jag hittat!

1.Willy Northpole feat. Bobby Ray - Hood Dreamer
2.Far och Son - Tjockoslovakien
3.Carlito - Säg Pass
4.J-son feat. Adam Tensta&Lazee - Pretty boy
5.Dison the dice - Do it
6.Medina feat. Allyawan - En Liten Hiphop låt
7.Fröken B feat. TayTay&Shazaam - Jag e så Tung
8.J-son - Get wid it
9.Industrin med grega-Enkel man

Take care!

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0