Sjuk, men snart Sälen!

Blev hemma idag från jobbet idag igen, då jag inte mår bättre. Tänkte försöka jobba imorgon om jag mår bättre tills dess.

Gjorde NADA igår faktiskt, då det mest blev sängen och en hel del tv och film.

Torsdag är det då äntligen dags för den årliga Sälen-resan. Har åkt med HK ett år tidigare och det var förra året. Ett år som dem personligen tyckte var ett misslyckat år, då det knappt var nå snö, sen dåligt med drag överhuvudtaget. Så jävla dåligt var det inte, gick ju helt klart att festa. Jag hade väl ingen lyckad helg då. Första kvällen kom jag inte ens ut(spriten?), andra kvällen trodde jag att jag hade supit bort körkortet och bankomatkortet. Tredje kvällen kom jag ut, men var så sjukt full, så vaknade i en stuga jag inte hade en aning om vems det var. Kom hem på morgonen då och då hade dme hunnit städa stugan och till och med packat mina grejer, då vi skulle åka nör jag kom. Då åkte vi buss, så alla kunde i stort sett festa på Lördagen med. I år åker vi bilar, men det hindrar ju inte mig, för fick ett brev hem igår att jag blev av med mitt körkort i 3 månader från och med den 18 Mars.

Idag är det äntligen dags för final 1 mellan Färjestad och HV71.

/ J


Kommentarer
Postat av: Olakiller

å fan ska ni till sälen nice nice, tråkigt med körkortet vet hur det känns. Ha det fint /Ola

2009-04-01 @ 21:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0