Sumering!

Jaha, åter en helg gått och tänkte försöka sammanfatta den rätt kort.

Fredagen satt jag, Jocke och Dawa och förkrökade hos mig, sen gick vi hem till Alle sen vidare till stan. Jag var så klyftig att jag kom på att jag hade glömt passet precis när vi skulle in på krogen. Så åkte hem och lyckades kirra skjuts in till stan igen, så blev bara 45min sen. När jag kom in vid 00.30 träffade jag på Alle som hade fastnat vid Blackjack bordet, så sköt bort ungefär 600kr på det. Fylle käk och lyckades köpta runt 16 cheesburgare av någon konstig anledning. Taxi hem! Vaknade igår rätt sliten, men drog ner till bolaget direkt med Höna. I och med att det så fräscht väder blev det balkonghäng i cirkus 5h och första bärsen slank ner vid 13.30. Kvällen spenderades på Konrad, har haft roligare. Slutade med efterfest hos Tobbe, där Jocke hade trubadurafton. Garvade duktigt!


Så vad händer idag då?


Stay black!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0