Beck?

Man kan börja undra hur många gånger tv4 har visat alla Beck-filmerna? Man har verkligen sett alla filmer minst 2ggr, men ändå envisas man med att kolla iaf? Man vet precis nästa "moove" i filmen, men kollar iaf.

Ny arbetsvecka. Idag är det träning och imorgon en rätt viktig match mot Skultuna. Tar vi minst 1p på de två sista matcherna så tror jag att vi är säkra serieledare. Eller vi hamnar på samma poäng som GSK, men vi har rätt grym målskillnad och räcker väl med att jag inte släpper in alltför många puckar, vilket givetvis aldrig inträffar. Onsdag ska jag upp till Fagersta och döma med Freddie och Engvall. Torsdag träning och Fredag bortamatch mot Nora. Förhoppningsvis har vi väl någon så kallad "lagferre" i helgen i och med att vi tar hem seriesegern, så man får lite revansch sen Lördagens lilla fiasko.

Hade så lite mat hemma igår och orkade verkligen inte skotta fram bilen igår. Så jag grejade i ordning pommes, sen hällde jag på fritt med riven ost och in i ugnen. När de var klara så insåg jag att jag inte hade nå ketchup och fick därför använda mjukost på tub istället - klart godkänt!

Faktiskt klippa mig idag. 99% att allt hår försvinner - rakad is the shit!

Stay gay!

/ J



Kommentarer
Postat av: .........

dom visar beck för att alla orkar kolla på dem om och om igen ;)

2009-02-09 @ 19:00:49
Postat av: Jeppe

Möjligtvis!

2009-02-10 @ 13:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0