Hektisk helg!

Fredagen började med jobb och sen match. Bussen gick redan kl 16.00 så det blev inte mycket gjort efter jobbet. På bussresan blev det att kolla på "Offside", så sov inte en minut. Kom fram typ tio min innan uppvärmningen. Som tur var så skulle jag inte så, utan Icko fick förtroendet. Matchen var nog den sämsta vi spelat på hela säsongen. Dem var ännu sämre, men vi var helt värdelösa. Låg under konstant hela matchen och det syntes att alla bara ville hem. Som tur var så vann vi med 4-5. Slängde snabbt i mig två matlådor och intog bussen för en egen förfest. Jocke, Ricki, Ludde och Alle skulle in på BMB, så jag tänkte "vafan, lever bara en gång". Så tänker jag i stort sett varje helg, så jag slängde i mig 5st 50cls öl och började tagga till. Kom fram i Hallsta vid 23.30, sen hem till Sura för att byta om. Dawa ställde snällt upp pch körde mig till stan och var framme vid BMB vid 00.10. Väl där inne stöter jag på syster som är dyyyyng. Dem andra idoterna är lika fulla som vanligt.  Häller i mig några groggar sen är det typ dags och åka hem. Vi hade jävligt rur så morsan skulle hämta min syrra och dem så jag och Jocke åkte med henne. Jocke fick världens b-keps innan vi hade lämnat cityringen och somnade över syrran. Väl hemma så entrade vi en efterfest där det karaeoken(stavning?) gick varm. Efter det lämnade vi ytterligare för en efterfest och var väl inte hemma för ens 07.30 eller något sånt. Full som jag var slängde jag i mig det jag hitttade och somnade direkt sen.
 
Vaknade vid 14.00 i fosterställning och hade ingen aning om vart jag var. Kollade direkt till höger och insåg att jag var själv och drog en lättnadens suck. Fixade lite mat, sen begav jag mig in till stan för att döma. Plockade upp Adam utanför Konrad sen raka vägen till Rocklunda. Gick relativt bra och lätt värt 755kr. Åkte snabbt hem och på vägen hem hann jag övertala Dawa om att det skulle bli krogen. Gick hem till Ricki där förfesten ägde rum och försökte tagga till. Åkte med nån kille in och tog raka vägen till Konrad. Väl där insåg vi att det var "singelkillars" afton i stort sett. Efter ett tag lämnade jag för BMB, där jag stötte på Freddie. Var väl ingen höjdare där heller, så tog en taxi för 500kr hem.
 
Igår gjorde jag inte mycket heller. Hann kolla på hockey sen äta fetmat med Dawa sen var helgen slut.

Örnen fick förövrigt stryk mot GSK igår, så lutar mot att vi får möta GSK i play-off.

Big up!

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0