Helg!

Så har det ännu en gång blivit helg. Räknar faktiskt Fredagen som helg, då den bara är en transportsträcka till man får hem och chilla och kliva in i dimman. Just idag blir det ingen dimma, då vi har en rätt viktig match imorgon. Istället får man gå ner och kolla på Sura - Arboga istället. Ett rätt roligt derby som man kommer kunna sammanfatta såhär - POLISER! Folk tror säkert det här är årets riskmatch, men det är det långt ifrån. Det kommer säkert komma en buss med extremt fulla människor från Arboga, sen kommer det vara x-antal fulla suringar. Förra året tände det till lite och en "grind" sattes upp så att dem inte kunde göra upp. Just den där grinden hade till och med Ludde kunnat flyttat på. Så idag får man säkert för första gången se kravallutrustad polis, vore mäktigt för lilla Sura =) Så dimman får bli på Lördag, då jag är helt clean från dömningen. Rätt skönt får en gångs skull, men klart man fick skit för det! Eller Freddie?

Blev ingen bra träning igår. Första skottet på träningen träffade mitt på gallret. Självklart så gick det helt sönder och bara svetsa ellr köpa ett nytt som gäller. Är inte så speciellt sugen på att köpa ett nytt då det kostar 1100kr. Fick låna någon annan mask och fick direkt en kommentar att jag såg ut som Kim Martin och blev ju inte direkt gladare över det.

Måste bara säga att sjukt vad bra musik man kan hitta helt gratis fan. Då snackar jag inte Piratebay, utan bloggar som med samarbete med artister släpper gratis musik. Det är sjukt lätt, men kanske inte gynnar artisterna så mycket. Eller klart det gynnar dem, men inte ekononmiskt. Kanske i längden då musiken blir mer och mer känd. Thumbs up anyway!

Förresten så ombesiktade jag bilen igår. Det tog ungefär 20sek och kostade 200kr. Den gick självklart igenom, men vilka pengar de gör på det där!

Trevlig helg!

/ J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0