Kass?

Kollade på en riktigt hypad film igår, som precis gått på bio om jag inte minns fel. Filmen var alltså "The day the earth stood still". Handlingen är då att det landar något slags stort klot mitt i New York. Hela armén plus hela polisstyrkan beger sig genast dit. Även marinbiologen Helen Benson och lite andra människor blir ditförda. Ur den där stora klotet kommer det ut någon slags människa plus en stor svart gubbe som är ungefär 50ggr större än en människa. Den första grejen som kom ut tas iväg på undersökning. De kommer fram till att det är en människa, täckt med något slags skydd, men med extrema krafter. Hans syfte är att rädda jorden ifrån mänskligheten, just därför mänskligeheten håller på att förstöra jorden. Den andra stora saken är där för att just skydda den personen. Orkar inte skriva mer om den, för det där var nog den sämsta film jag sett i mitt liv. Att den ens kunde gå på bio är för mig ett under! Kanske är jag en så pass dålig på filmer, som inte förstår den?

Igår var det träning. Jag och Schilla brukar efter varje träning köra en liten tävling. Det hela går ut på att han får slå straffar och räddar jag så vinner jag och gör han mål så vinner natruligtvis han. Grejen är den att vi kör alltid om öl. Oftast kör vi "kvitt eller dubbelt". Så efter gårdagens träning så ligger jag + 30 öl.

Vi fick även med oss ett resultat igår. Vi skulle spelat igår, men matchen är flyttad tills Lördag istället. FFIK spelade faktiskt 0-0 borta mot GSK. Lite otippat kanske!

Idag bär det av till Fagersta går att döma - Faik vs Säffle 

Vi hörs!

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0