MAAASKINEN!

Äntligen fick vi våra tröjor igår. Beställde dem den 31/1 och fick dem igår liksom. Grejen var att jag ringde upp dem i Fredags och frågade om tröjorna var på G. Han bad mig återkomma på Måndag utifall de inte hade kommit. Så ringde upp han igår och sa att det inte hade kommit nå tröjor och han lovade att skicka två nya direkt. När jag väl kom hem så låg det en avi-lapp och där det stod att jag kunde hämta ut paketet. Efter ett tag ringde jag upp dem och sa att jag hade fått tröjorna och att de inte behövde skicka nya. Kom på efteråt att hade jag inte ringt upp de, hade de då skickat 4st tröjor sammanlagt? Man är bra smart!

Tycker det är dags att säga grattis till Joakim "A-kassa" Kalen som fått jobb för första gången i sitt liv. Det funkar inte att lägga sig när jag går upp till jobbet och gå upp när klockan är 16.00.

Hade träning igår och dök upp lite folk. Som sagt så är vi helt lediga från matcher den den här veckan. Så nu är det vinna eller försvinna. Två veckor kvar på säsongen, eller typ en månad - helt upp till oss. Gäller att det dyker upp mycket folk på träningarna så man kan bibehålla samma femmor så det går att spela ihop sig någorlunda. Personligen tror jag att vi kommer få det jävligt tufft, då vi inte har vunnit mot GSK på bortaplan på två säsonger.

Idag ska jag löpa en mil med Maskinen i hörlurarna!

Stay safe!

/ J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0