Resumé av helgen!

Fredagen blev det jobb och försov mig ännu en gång(bra Jeppe.). Åkte med Jocke hem till hans brorsa och fikade en sväng. Efter det drog jag och Jocke hem till mig och tog några öl, Dawa dök med upp. Satt och chillade och tog det allmänt chill. Ludde kom över sen och mer öl kirrades och dimman började närma sig. Jocke och Dawa kom på att dem skulle in på krogen. Jag dissade faktiskt krogen, för att jag skulle upp och döma dagen efter. Kände mig riktigt stolt!

Lördagen åkte jag in till stan och dömde. Plockade upp Adam och vi begav oss mot ABB-arena. Mot vår förvåning blev matchen flyttad till JM-hallen istället. Matchen blev rätt rolig med mycket känslor och massvis med utvisningar. Rätt roligt som domare att ha sån makt att man kan bestämma om en spelare ska gå och duscha eller inte. Lätt värt 755kr iaf! Skyndade mig hem och stannade hos Alle för att kika på hans hund, bra gullig hundjävel. Vid 18.00 kom Jocke, Dawa, Alle och Lirbt över och förfestandet började. Fick ryck och började boka bowling mitt i allt. Grejade skjuts och åkte in till stan vid 20.30. Bowlingen var fan det roligaste jag gjort på länge, självklart vann jag. Vi hann köra 1,5 serie var och jag hanmnade på 198 poäng. Dawa var helt kass och skrapade ihop 40 poäng. Jocke var väl den som blev fullast och har nog aldrig garvat så mycket som jag gjorde efter att vi hade bowlat färdigt. Stack direkt efter till BMB och var nog bara Jocke som var lite nervös över att inte komma in, då han blev utslängd helgen innan. Helt okej kväll, men blev lite väl full där inne. Åkte med Gabbi hem som snällt ställde upp och körde. Någon som tror att Jocke fick b-keps? Inte så svårt att lista ut. Drog vidare på efterfest som itne var någon höjdare. Gick tillslut hem efter bara en grogg och stekte tre paket bacon och blandade det med 400g wook-grönsaker. Man kan fan äta vad som helst på fyllan.

   

Vaknade 10.30 imorse av att det är någon jävel som plingar 3434 ggr på dörren. Traskar upp och ser knappt någonting, men där står Höna. Han hade somnat på efterfesten. Han intog soffan och vi slaggade till 15.00. Tobbe kom och plockade upp mig och vi drog och tränade. Gick väl helt okej, bara att hjärtat slog frivolter.

Så nu blir det väl Beck som vanligt, fast jag klagar på att dem visar de där jävla filmerna.

Big up!

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0