Seriesegrare!

Efter gårdagens vinst mot Skultuna med 6-3, så säkrade vi just seriesegern fast det är en match kvar. Ingen speciellt bra match, men vi spelad grymt i första perioden. Starkt ändå att vi kunde hänga sex kassar. Tror första matchen i play-offet är den 24 Februari borta mot Örnen/GSK, sen hemma Fredagen den 27 februari. Så enda matchen vi har innan dess är alltså Fredag borta mot Nora. Kanske dags och styra upp någon träningsmatch av något slag? Vinna eller försvinna!

Blev tyvär inge skoter igår men hoppas att det blir idag istället. Ägnade timmarna innan samlingen åt Lost istället. Måste fan erkänna att det börjar gå till överdrift nu. Det sjuka är att dem har börjat transporteras i tiden! Lär bli ett slut ganska fort.

Idag ska jag upp till Fagersta och döma med Freddie & Engvall. Var faktiskt en hel vecka sedan jag dömde, så det ska bli skönt.

Och tänkte bara säga att jag hittade fritt med bra svensk hiphop igår. Finns sjukt mycket underskattade artister från Sverige. Det kommer fritt med tips kan jag lova!

/ J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0