Sliten!

År sjukt seg nu, Det blev en kväll på månen igår ändå. Fast jag drack bara några öl, men man blir fan seg i huvudet dagen efter iaf. Började iaf kvällen hos mig. Dawa kom över och vi började den gamla vändan med öl och musik så man taggar till. Syrran och hennes kille körde in oss. "Grabbar det är 24,men ni har tur idag". Förstår inte hur fan dem orkar köra den där jämt. Vi har fan vart där varje helg i snart 1,5 år och aldrig blivit riktigt nekade. Eller har vi blivit nekade så har vi antingen prövat andra ingången, eller så har Jocke börjat fjäska och berättat att han känner en av vakterna. Han har även kört den att han känner en som känner en [...] - men kommer alltid in! Väl där inne möter vi Jocke som är jääävligt full. Kanske inte den roligaste kvällen, då jag och Dawa satt i samma skinnsoffa i ungefär 2h. Vid 01.00 gittade vi till Burger Corner och köpte mat. Tog ett tag innan vi hittade en taxi, men tillslut hittar vi en som snällt körde oss till Sura för 500kr.

Gick upp vid 09.00 idag. Med ungefär 6h sömn är man inte så pigg just då. Satte mig i bilen och åkte till stan för att döma. Gick helt okej faktiskt. Efter det drog jag till brandstationen vid Brandtovda och käkade hos farsan. Åkte dit för att jag skulle slippa åka hem, för jag , Jocke och Ludde skulle kolla på VIK-Troja. En rätt tråkig match. Jocke satt konstant och snackade om vad han skulle beställa på donken, så var tvungna och åka dit efter. Satt där och surrade ett tag, sen gled vi hem.

Nu ska jag sova, helt slut!

Hörs!

/ J



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha va sööt

2009-02-01 @ 22:06:46
Postat av: chrille

skit ful ju

2009-02-02 @ 21:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0