SLITZ!

Inhandlade en SLITZ tidning idag. Var ett tag sen jag gjorde det och Dawa flaggade för att det nya numret bra grymt. Har aldrig insett att hela tidningenen är byggd på 99% humor. Läste om ett litet roligt sextrick:

Lejonkungen är sextricket för snälla Disneykillar som vill porra loss på ett harmlöst och nyskapande sätt. När killen sätter på tjejen ska han rycka ut sin kronprins precis innan han får uslösningen, för att ejakulera i handen. Sedan smetar han ut sin säd över kvinnans panna samtidigt som han säger "Simba". En förutsättning är att din kvinna har sett filmen Lejonkungen.

Hahahahah garvade så jag grina och det kommer verkligen förgylla min dag.

Gårdagen var väl ingen höjdare. Alle dök över vid 17.30 och då började jakten. Alle hann dricka en hel sjuttis Baccardi när han plötsligt utbrister "Fan, jag måste spy". Hahahah vilken krigare. Så det blev två liter vatten för han istället. Jocke kom över senare och vi började kirra skjuts för att sedan bege oss till BMB. Har väl haft roligare kvällar och det blir ju inte bättre när man gör av med 1000kr. Kan iaf glädja mig åt att jag ätnligen gick plus på BJ. Måste nog ha trott att man ska komma så nära 25 istället för 21. Splittade en taxi med brorsan och hans polare hem. Ludde ringde och väckte mig imorse och frågade om vi skulle in till schtan och äta. Höna hookade upp och vi gittade in. Första Ludde säger "Fan va du luktar sprit". Så ni har jag fått min ranson av fetmat och alkohol så nu ska jag på friåkning i Hallsta med Ludde.

http://www.youtube.com/watch?v=lLGr601m5Ic

Lite sekvenser från matchen i Lördags!

Vi hörs!

Fotnot: BJ står får B:Black och J:Jack

/ J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0