Taggad!

Känner mig riktigt taggad för idag. Nog för att jag är sjukt trött, för zappade nog igenom varenda kanal igår minst 5ggr och stängde inte av tn:n för ens efter 01.00. Det sjuka är att jag kollar alltid igenom alla kanalar, fast jag vet vad som är på dem. Det sjuka var att det verkligen inte var något bra på tv heller, kände att det var mycket som var sjukt där? Jag kan bara påminna alla stjärnor att den 16e feb börjar "Two and a half.." igen. Jag lär kolla!

Igår fick jag inte mycket uträttat. Åkte och klippte mig, när jag kom hem gick jag igenom all musik jag hade glömt att tanka hem över helgen. Efter ett jag kom Jocke över och vi tog en kopp java och satt och djupade lite. Blev en hel del surr om just de matcher de har kvar i sin serie i innebandyn. Efter det stack jag på träning och av förvåning var vi över 20 pers och man blev nästan folkskygg när man gick in i omklädningsrummet. Skönt att det var mycket folk, för idag har vi en duktigt viktig match mot Skultuna. Vi har 3 segrar av 3 försök mot de den här säsongen och skulle vara skönt att vinna alla 4. Som sagt vinner vi är vi klara seriesegrare!

Tror även jag & Dawa och kanske även Jocke, ska ut och åka skoter ute hos hans farsa. Stället ligger lite ute på "landet", så det finns fritt med grusvägar att kriga duktigt på. Riktigt taggad, för det gick ju inte alltför bra med mitt skoterkörkort som jag skulle ta. V14 ska vi upp med hockeylaget till Sälen och lär inte hinna kirra det innan dess.

Nej, wish good luck!

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0