Trött!

Sjukt trött och det märktes imorse. Tyckte jag fick mina timmar, men tydligen inte..

Dömningen igår gick riktigt bra rakt igenomför oss alla tre. Kenta plockade upp mig vid 17.10 sen bar det av till Fagersta. Enda jag hatar med Kenta är att spela gris med han. Har nog aldrig vunnit, men det är bara med han. Så min teori är att det ligger nåt och spökar med just han. Ska styra upp i sommar sen att han ska vara med på en sommarträning med laget, så ska jag visa vem som dominerar på mittfältet =) Det hela slutade 5-5.

Det roliga är att om vi skulle vinna mot GSK så att vi tar oss till kval, så är det rätt spännande vilka vi kommer få möta. Det kan bli så att det blir Viking och Kungsör från div2. Eller Säffle och Viking. Har vi riktigt tur så kan det bli både Kungsör och Köping från div3 Värmland blir det antingen Munkfors eller Hammarö. Blir riktigt tight det där! Blir sjukt fina resor med(Ironi).

Kollade även på 5e avsnittet av säsong 5, Lost alltså. Nu börjar det hända lite grejer och dem ska försöka återsamla alla på ön igen. I och med att några kunde lämna ön, så har personerna som stannat, utsatts för skit knepiga grejer - dem reser i tiden utan att de vill! Kan kanske bli en rätt intressant säsong iaf.

Idga är jag faktiskt taggad för att träna, vill bara att matcherna i playoffet ska börja.

/ J


Kommentarer
Postat av: Kenta

Haha och allt jag hatar med dig är att det aldrig är någon match mot dig på grisen. Jag tror all min bollkänsla sitter i min frisyr i ansiktet....

2009-02-20 @ 17:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0