Trött2

Det stämmer garanterat. Går man in i olika perioder då man knappt kommer upp på morgonen? Stundtals har jag såna problem då jag knappt kommer ihåg att jag mixtrat med snooze knappen. Ibland vaknar jag nästan innan klockan har ringt. Sjukt, eller det är väl mig det är fel på.

Igår så drog jag och solade med Jocke en sväng efter jobbet. Efter det drog vi hem till mig och drack java och surrade om livet. Vi surrade bl.a om kommande aktiviteter efter respektives säsong, så man kan styra upp en rolig tillställning där man kan få plocka några pinnar. Det mest troliga blir nog en kryssning och där kan det bli x-antal pinnar.
Efter det drog jag på träning och har väl gjort roligare träningar. Fick även lite känning i ena ljumsken så spelade sista 20min 50%. Även skönt att slippa spela match idag, då det ständigt har vart matcher på just Fredagar.

Något jag blev förvånad över var att farsan har börjat kolla efter nytt hus. Eller han vill ha ett mindre och hade hittat ett mindre radhus. Morsan lät inte allt för sugen och förstår inte varför de ska just flytta nu. Dem är fyra stycken som bor nu och  jagvet inte hur de ska kunna flytta till ett mindre hus med tre rum. Farsan är väl bara sugen på att flytta, för att huset är tok för stort. Sätter pengar på att de aldrig kommer flytta ifrån huset, för ens 2010!

Track of the day; Ison&Fille - Utanför tullarna

Big up!

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0