Tired

Som alltid, för trött. Det kanske man ändå ska vara efter en veckas work och för lite sömn, men det är det lätt värt. Idag lär man inte få mycket uträttat då bussen redan går 16.00. Rätt segt då jag ska följa med och "öppna båsdörr". Man ska inte klaga, då man man oavsett lär följa med om man ska stå eller inte. Som sagt en match med för lite betydelse. Det märktes som vanligt igår på träningen. Det kommer alltid skit lite folk dagen innan en bortmatch. Igår var vi knappt tre femmor och folk hade ursäkter som "ont i axlarna". Säg istället att det inte passar, men då kan de lika gärna sluta. Antingen ställer man upp till 100% eller inte. Säger jag som sa att jag var sjuk förra säsongen, men var drunk at BMB. Fast det gäller mig med ju och jag har faktiskt inte missat en match den där säsongen. Så big up för mig! Vad som händer inatt efter matchen är ännu oklart, men man hamnar väl tillslut på BMB och blir ungefär 1200kr fattigare.

Måste bara flagga för nya säsongen av "Two and a half..". Skrattade igår så att grannarna måste ha hört. Sjukt vilket underhållande program.

Nu orkar jag inte skriva mer, för trött.

/ j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0