YOUTUBE!

Rätt tråkig Tisdag. Jobbade mina åtta timmar, men det är rätt dyster stämning på jobbet i dessa tider. Bara vänta mars ut och kolla vad som händer. Vet fan inte vad jag vill, så man känner ingen riktigt stor press iaf. Åkte hem och strax efter kom Jocke och plockade upp mig för jag skulle göra han sällskap in till stan. Jocke är nog den sämsta bilföraren jag vet. Det första han gör när vi kommer till centrum är att köra mot rött. Helt nervös när han ska köra i ett parkeringshus liksom. Han fick ety papper påskrivet sen surra han lite med några om sitt jobb och så. Efter det åkte vi hem till hans syrra och fikade, sen drog vi hem till Sura och fettade thaimat.

När jag kom hem fastnade jag naturligtvis framför Youtube. Sjukt att man kan sitta flera timmar och hitta massvis med grym musik som man aldrig hört talas om. Räcker att bara skriva "Svensk hiphop", så man kan välja fritt mellan tusentals feta låtar. Hittade faktiskt rätt mycket bra som satte sig på minnet. Gick och la mig vid 21.30 typ och fick snabbt ett mess av Jocke "Slå på femman". Satte på den och höll på att spy direkt fan. Första jag ser är en kvinna som föder barn hemma helt utan bedövning eller assistans. Folk som helt enkelt inte vill ha hjälp av kunnig sjukhuspersonal. Tydligen gick det rätt bra, men höll på att spy upp nudlarna och vårrullarna.

Idag bär det av till Fagersta för att döma med Kenta och Z. Tredje gången i rad jag är uppe i Fagerliden nu fan. Mitt ansiktet börjar bli rätt känt där uppe nu, men dem har ändå vunnit 2/3 då jag vart där uppe.

Blev en fin löpvända med Höna igår. Båda löpte med varsin rånarluva på sig, så folk trodde nog vi skulle råna bolaget eller nå.

/ J


Kommentarer
Postat av: Anonym

konrad på fredag?

2009-02-18 @ 12:19:00
Postat av: Anonym

Jag är given!

2009-02-18 @ 13:01:45
Postat av: wedholm hahaha kung köra mot rött....

2009-02-20 @ 01:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0