-11' och en löptur..

Fan va skönt det är att vara ute och springa när det är riktigt kallt ute. Bra musik och riktigt hög volym gör att man skulle kunna löpa hur långt som helst. Igår blev det en rätt så kort vända, men den räckte. Har nog inte vart ut och sprungit på lätt 2-3 månader. Konditionen ligger vid stora baren på BMB. Tyckte ändå att flåset var helt okej, men nu är det dags att iaf börja löpa minst tre gånger i veckan och försöka bygga upp "lite" kondition igen.

När jag kom hem så slog jag på Grammisgalan. Ett spektakel jag aldrig kollat på, men ju mer musik man börjat lyssna på ( bara därför jag lyssnar på p3 8h om dagen), desto roligare att kolla. Tycker att det är helt rätt folk som ledde galan - Gry Forsell & Adam Allsing. Hela galan startade med Takidas monster hit "Curly Sue". Dem gästades av någon slags gospelkör som började hela låten och sedan hjälpte till på refrängen - helt okej! Något som slog mig var att första priset dem delade ut - "Årets grupp", gick till Soundtrack of our lives och inte till Kent. Sen fick Anna Theirnheim(?) pris som "Årets skiva" och "Årets kvinnliga artist". Något både hon och alla andra knappast trodde. "Årets låt" tog EMD hem. Ett annat rätt mäktigt framträdande var när Timo Räisänen(?) och In Flames gjorde "Alias" tillsammans. Timo började låten på en akustisk gitarr och började sjunga låten från böran. Han sjöng kanske första versen + refrängen. Efter det började In Flames om låten. Dem är riktigt feta live! De vann för övrigt priset som "Årets Rock". Den som tog hem mest priser tillslut var Kleerup. "Årets nykomling" och sen ett till pris vann han, men kommer ej ihåg det. Afasi & Filthy vann priset för bästa "Årets hiphop/soul".

Nu sitter man här och fryser duktigt. Var faktiskt bara "-14" när jag skulle cykla till jobbet, men valde ändå att ta bilen. En bil som funkar helt klockrent nu.

Dagens låt; Fjärde världen - Ännu en gång

Nu ska jag få lite gjort! Träning på schemat idag.

Stay black!

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0