Ännu mer ångest...

Fast nu är ångesten relaterad till jobbet. Att man ens kommer upp 05.20 är faktiskt ett under.

Igår så blev det inte mycket gjort. Vaknade kl 14 och intog position för att kolla på film som sagt. Efter filmen begav jag mig hem till mor & far för att vara lite social och sno lite mat. Grejen är den att "dagen efter" är egentligen ful-mat prio ett. I och med att vårt vad gick åt helvete, tänkte jag att jag kunde bevara hedern lite genom att inte äta ful-mat. Så åkte hem dit och där fanns det någon sort gratäng som fick duga. Efter det åkte jag hem och fastnade ännu en gång framför datorn och på youtube i ungefär 3h. Hittar man en låt eller ett klipp, så kommer det alltid upp flera alternativ som kan relatera till den låt man lyssnar på. Vid 20.00 var det dags för sporten och efter det kollade jag på ett program som Jocke lovat skulle vara grymt. Ett simpelt program där en maskerad magiker avslöjar kända trick. Just att han var maskerad är väl därför kända magiker svär säkert någon slags ed om att aldrig avslöja några trick. Som invidvid, så är det sjukt att man inte kommer på hur fan dem gör. Sjukt simpla grejer egentligen.

Vill bara flagga för P3 GULD som går på Lördag i SVT. Ett gäng kända artister lär uppträda och jag vet redan nu att Maskinen ska göra ett framträdande. Kan lova att jag givetvis kommer att kolla!

Sura fick torsk igår av Arlanda Wings,  5-4 efter straffar. Enköping  vann över Arboga och Väsby vann över Visby/Roma. Nyköping förlorade till sist över Valbo med 8-6. Detta innebär att Sura ligger fyra med 7p och tre lag ovanför med 9p vardera.

Idag ska det bara tränas och det kan behövas efter lördagens bravader!

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0