Bilproblemen..

Fortsätter som vanligt. Var in och besiktade bilen nyss. Har kört runt med körförbud i över en och en halv månad, men fann en rimlig tid idag. I och med att man besiktar den och det eventuellt blir en eller flera tvåor så får man en månad  till att köra på, tills det infaller körförbud igen. Var lite halv skeptisk när jag åkte in och det blev ju inte mycket bättre när det tändes en lampa på instrumentpanelen. När jag väl kom in så fick jag stå och köa i typ trettio minuter. Kom faktiskt igenom med bara en tvåa - för höga avgasvärden på tomgången. Så nu ska den in på lagning ytterligare en gång, men som tur är det garanti på allt jag betalade förut.

Just nu ångrar jag duktigt att jag ens äger en bil! Plus att man börjat fundera på att flytta någonstans och jobba, då känns det rätt meningslöst att lägga ner enorma pengar på en bil som man ändå ska sälja om man flyttar. Känner att jag börjar bli lite halv tjatig med den här jävla bilen nu. Nog pratat om den och dags och vända fokus på JVM-finalen idag!

Kan faktiskt inte vara optimistisk och tro på en Sverige vinst. Nog för att "vi" har ett grymt bra lag, men det hade "vi" även förra året med. Så tror faktiskt att förhandstippade Kanada ror hem det med en 4-1 seger med sista i öppen kasse. Hedman gör målet i pp.

Nu ska jag träna!

/ J


Kommentarer
Postat av: Anonym

3-2 i sudden, mickis avgör! ;)

2009-01-05 @ 18:52:08
URL: http://www.cbagge.blogspot.com/
Postat av: jeppe

aldrig, mitt tips håller :-)

2009-01-05 @ 22:28:32
Postat av: boffe

hahah urspårad bild!

2009-01-05 @ 23:08:27
Postat av: jeppe

rätt gammal bild iaf ;)

2009-01-06 @ 12:45:19
Postat av: Anonym

häppåre oskar ;) ja i oslo tjänar man ju feta cash iallafall så hit kan ni/du nju alltid flytta! koseligt de;)

2009-02-01 @ 01:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0