Finns det dagar..

Som är mer "ovärda" är några andra dagar? Man kan ju börja undra. Tycker just det här med en sumering av året är just "a waste of time". Sitta och skriva om hur förra året var liksom. Gjort är gjort, så brukar jag säga. Just nu är det ju år 2009 - just get it!

Vaknade klockan 14.00 idag. Kan en dag bli mer bortslängd? Försig så låg jag och kollade på UFC till 05.00, men det var det lätt värt. Gick hem till farmor och hämtade min efterlängtade bil. Man känner sig helt lost utan bil och man kan verkligen inte göra någonting. Nu är den äntligen helt fixad och gick jävligt bra dessutom. Åkte hem till morsan och farsan och åt. Började ett tag fundera på vilken jävla dag det är och kom hem dit och fick syn på kött, pommes och bea. Insåg direkt att det var antingen Fredag eller Lördag och fixade ihop världens största portion med mat. Måndag börjar mitt vad med Jocke och då gäller det att ta vara på minsta lilla ful-mat man kan få i sig. Ägnade tiden från 17.00-21.00 att kolla på hockey med farsan. Så jävla guld när han har säsongskortet till alla elitseriematcher. Är en match dålig - då byter man. Inget jag skulle föredra i minlägenhet då hela spektaklet kostar 400kr extra i månaden. Matchen som jag ville se började kl 18.30 och var mellan Frölunda-Linköping. Matchen förlora Frölunda med 3-2, men matchen höll ett högt och bra tempo.

Sitter nu och väntar på Dawa och Jocke. Vi ska ägna oss ytterligare åt att kolla på just mer hockey. Sveriges småkronor möter Slovakien i semifinal. Hoppas på en vinst.

Hörs!

/ J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0