Flottigt hår..

Har kommit underfund med att jag gillar flottigt hår! Kanske inte så att det blir alldeles för flottigt och att man inte duschar på en vecka. Har för mig jag läste en Slitz tidning för jätte länge sen, att man ska tvätta håret var tredje dag enligt en stylist. Just det som är bra med flottigt hår är att det lägger sig mycket bättre och man slipper får allt hår i ansiktet. Jag har just så tunt hår med, så lägger jag bak det, så är det framför ögonen direkt.  Det blir ju så med automatik att man tvättar håret varje dag. Brukar komma på det någon gång, men glömmer det lika fort. Har även ett dilemma på om jag ska klippa mig relativt kort, eller kriga med mitt hår. Förslag?

Här kommer veckans tracklist:

1.Conscious youths feat.Promoe - Play
2.Prop Dylan feat.Promoe - Top of the top
3.Dave Darell - Children (Club mix)
4.Chords - Places to go
5.Maskinen - Psykopat
6.Rico won - It´s the weekend
7.Hemmalaget - Min klick (Remix)
9.C1, Jay Json, Glaciuz, Rico won - Gladiators
10.J-ro feat.Chords - U call that love?


Nu ska det ätas sen iväg och träna..

/ J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0