Fritt med bra musik..

Hittade en blogg idag som hjälper dig att hitta gratis musik under 2009. Hittade bla en låt av Afasi&Filthy. Låter heter "Vad tror ni" och var tänkt att bli första tracket på "Fläcken" som deras senaste skiva heter. Fanns massvis med Adam Tensta, Eboi, Dj Rooftop och lite andra. Helt värt att checka in -  www.mybestfriendismygrind.com. När jag även surfade runt på lite olika musik sites, så gick jag in på Lootroop och kollade som vanligt. Försig så var det ett tag sen jag var inne på just den sidan, men när jag gick in nu nu så gick  det att ladda ner Promoes nya singel - "New day". Det är tänkt att han ska släppa en platta där han rappar bara på svenska och skivan ska försöka lanseras i april. Varför han just släpper den här låten nu, förbryllar mig lite. Varför just på engelska nu? Ska låten vara med på nya skivan? Eller är det till något annat projekt? Här ska det undersökas! Kan bara säga att låten är duktigt fet. Tanka direkt - www.looptrooprockers.com. Ni ska även hålla utkik efter Maskinens debut platta som jag tror ska släppas i mitten av Januari. Mycket bra musik i början av 2009! Ni kanske märker att jag är torsk på svensk hiphop...

Ska strax åka in till Västerås och hämta mil bil igen(!). Felet ska tydligen vara åtgärdat nu, så nu får jag hoppas att jag slipper köra in bilen till verkstaden igen. Det som var fel var att bilen "hoppade" när man höll jämn gas vid 90km/h. Även så drog den oändligt mycket avgaser när bilen stod på tomgång.

Ska försöka tanka hem lite "hockey-musik" nu, då jag ska Dj:a lite på Fredag när Sura möter Enköping. Var ett tag sen jag skötte musiken, så ska bli kul faktiskt.

Dagens låtar; 

                           - Stor - Min freestyle
                           - Promoe - New day
                           - Petter - Min kärleksaffär


I´ll be back!

/ J


          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0