HELG!

Den här helgen ser jag verkligen fram emot. Att bara få sova helt ostört utan att vara så bakis så man knappt kan vända sig i sängen. Eller att behöva gå upp tidigt för att åka iväg och döma.

Idag är det match på pappret! Tränade som sagt inte igår för att jag var och dömde. Faktiskt en rätt rolig match att döma. Rätt högt tempo, lite avblåsningar och lite feelings i det hela. Faktiskt så gick det jävligt bra matchen igenom och det känns skönt att processen med dömningen är igång igen. Man har saknat det lite på helgerna och även cashen. Enda problemet är att jag får såna sjuka skavsår av mina skridksor, men det har börjat till den här säsongen och har aldrig känt av det förut. Bara bita ihop!

Matchen idag är mot Nora HC. Gänget ligger andra nerifrån och är inte det bästa laget. Förra matchen fick vi faktiskt stryk med 5-4 borta mot dem. Kanske en liten underskattning och det kan aldrig hända idag. Som jag sagt förut så är det nu matcherna verkligen börjar gälla. Relativt tråkig omgång då alla lag i toppen möter lagen i botten. Kanske det blir någon skräll iaf!

Satt igår och kollade upp lite kring terräongskoter och hur man kirrar körkort till det. Sist vi var i Sälen nu så fick vi ju inte hyra skoter pga av att vi saknade körkort för det. Man får köra skoter om man tog körkort innan 2000, men mitt tog jag för knappt 3 år sedan så det kan jag glömma. Kollade upp hur det såg hur i Västmanland men ringde upp ett ställe i Fagersta men de kunde inte erbjuda tjänsten längre. Varför stå med på Vägverkets hemsida om man inte ens kan utföra det? För jag & Dawa surrade om att åka upp en gång till typ tors-sön och bara hyra en skoter var och kriga så mycket vi orkar. 1800kr för ett dygn är lätt värt det!

Läste en intervju om Afasi & Filthy och hur planerna för året ser ut. Afasi berättade att han ska med Maskinen till Brasilien och spela in det första albumet. Filthy hade planer att i slutet av Januari åka till Japan och spela in musik.
Sen berättade dem att året kommer att bli ett Maskinen år. Så hoppas på ett uppträdande i Västerås!

Trevlig Fredag!

Grattis syster på 18års dagen!

/ J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0